, ,

Rango 2011 TS

Rango 2011

Title : Rango 2011 TS
Size : 400 Mb
Info : http://www.imdb.com/title/tt1192628/
Genres: Animation | Action | Adventure | Comedy | Family | Western
Director: Gore Verbinski
Writers: John Logan , John Logan
Stars: Johnny Depp, Isla Fisher and Timothy Olyphant
Quality : CAM (KUALITAS MASIH BURUK)
Credit : -
----------------

Plot Rango 2011

English
Rango 2011  : Chameleons are always able to adjust to the environment. In extreme conditions, chameleons can hide herself among other things and no one could see it. But did you ever think that clever chameleons adapt it also may experience an identity crisis? Try just ask Rango (Johnny Depp).

Rango is a chameleon who became a child's pet. Her life as a pet is quite comfortable. Nothing to worry about anymore, including matters of survival. Perhaps this is also what makes Rango fact that even an identity crisis and decided to go from home to find his true identity is lost.

Animation film titled RANGO is the result of director Gore Verbinski and starring some big names like Johnny Depp, Abigail Breslin, Isla Fisher, and Alfred Molina. If there is no obstruction then Paramount Pictures will distribute the film will begin March 17, 2011.
Rango 2011

Plot Rango 2011
Indonesia

Rango 2011 : Bunglon memang selalu bisa menyesuaikan diri dengan lingkungannya. Dalam kondisi ekstrim, bunglon bisa menyembunyikan dirinya di antara benda-benda lain dan tak ada yang bisa melihatnya. Tapi pernahkah Anda berpikir kalau bunglon yang pandai menyesuaikan diri ini juga bisa mengalami krisis identitas? Coba saja tanyakan pada Rango (Johnny Depp).

Rango adalah seekor bunglon yang jadi piaraan seorang anak. Hidupnya sebagai binatang peliharaan memang cukup nyaman. Tak ada yang harus dikhawatirkan lagi termasuk urusan bertahan hidup. Mungkin ini juga yang membuat Rango justru malah mengalami krisis identitas dan memutuskan pergi dari rumah untuk mencari jati dirinya yang hilang.

Film animasi berjudul RANGO ini adalah hasil arahan sutradara Gore Verbinski dan dibintangi oleh sejumlah nama besar seperti Johnny Depp, Abigail Breslin, Isla Fisher, dan Alfred Molina. Kalau tak ada halangan maka Paramount Pictures akan mengedarkan film ini mulai 17 Maret 2011 nanti.
Rango 2011

Download Rango 2011
mediafire, enterupload
DOWNLOAD

Enjoy Download Movie Rango 2011

0 komentar:

Posting Komentar